onsdag den 7. marts 2012

hvad skeeeeer der?

Har aldrig været så gennemblødt som i dag da, jeg havde cyklet hjem i den gang slud. Som så mange andre piger, så sad min mascara ikke længere på øjenvipperne, men dryppede lige så uskyldigt ned over kinderne. Jeg overvejede meget seriøst at tage et billede af mig selv lige da jeg kom ind af døren, men jeg havde lidt travlt med at skulle af sted igen... Mig og min far skulle rundt i citysyd for at finde mig en styrthjelm. Planen var egentlig at jeg skulle have hentet min scooter i dag, men der var blevet leveret en hvid i stedet for en rød. Men det er selvfølgelig også helt vildt svært, at se forskel på en hvid scooter og en rød scooter. Nu er jeg så nødt til at vente helt til mandag...

Ikke liiiiiiige hvad jeg havde planlagt
Og så en anden ting; jeg har fødselsdag i morgen! Det er måske lidt barnligt at jeg glæder mig så meget, men jeg kan virkelig kun se gode ting i en dag fyldt med gaver, kage og opmærksomhed. Det burde altså være muligt at have fødselsdag flere gange om året! Min gode veninde, Laura, har også fødselsdag i morgen, så vi laver en fælles brunch for vores nærmeste tøser. Jeg kan næsten ikke vente! Efter at have brugt adskillige dage hver for sig, kun med projekt i hovedet, så bliver det bare skønt at kunne bruge nogle timer på at sladre :-)

1 kommentar:

  1. Det bliver hygge skatter :-)! Glæder mig til at fejre jer.

    SvarSlet