søndag den 25. marts 2012

en weekend i hopla!

Beklager min kiksede blogtitel, jeg følte bare lige for noget der var lidt anderledes. Vil godt indrømme at det ikke var den bedste jeg har lavet. He he. Men min weekend har faktisk været i hopla, for jeg har været ude til en masse gymnastik. I går, lørdag, var jeg først til lokalopvisning i Skørping, hvor jeg har været hjælpetræner på et af holdene i år. Nu har vi så fået det afsluttet, og jeg har fået et gavekort på 800 kr. for min indsats, yay! Nu lyder det helt som noget ekstraordinært, men det er altså noget alle får hvis de har været hjælpetrænere :-)
Da det var slut i Skørping, hastede min veninde Sine og jeg videre til Hobro, hvor der var en masse gode hold på hele aftenen. Da det sluttede ved halv 10-tiden, tog vi hjem til hendes mormor og sov. Hun bor nemlig i Hobro, og det var mest praktisk når vi allerede næste morgen skulle op i hallen igen, hvor min veninde så skulle på med sit gymnastikhold. Så var jeg lige med for at støtte hende, og nøj, hvor er jeg imponeret! Hun er så mega dygtig, blev helt misundelig :-)
Alt den gymnastik har givet mig blod på tanden, så nu begynder jeg sammen med Sine til sommerspring. Glæder mig, for jeg synes virkelig det er blæret at være god til gymnastik!
Da vi så kom hjem fra Hobro i dag, måtte vi selvfølgelig ud i det fantastiske vejr, så vi lavede os en lille picnic ude i skoven med lagkage og smoothies. En perfekt afslutning på dagen var grillmad og derefter en god film; "He is just not into you.



Babe, Sine
Beklager at min blog har været så kedelig hele weekenden, det sker jo engang imellem at jeg har et liv, he he :-)))) Håber jeres weekend var god anyways!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar