mandag den 26. marts 2012

##

Den opmærksomme læser har måske opdaget, at jeg har fjernet reaktionsknappen "aaarrrrhhhh". Jeg havde jo egentlig lavet den, fordi jeg synes der skal være frihed til at fortælle når det ikke er så godt. Det er jo en smule pleasende kun at give folk lov til at give thumbs up, men jeg kunne samtidig også mærke, at jeg blev irriteret over de der "aaarrrhhh". Jeg synes det blev lidt hater-agtigt, og vil sådan set meget hellere have at man så lige smider en kommentar, for man kan jo altid bruge lidt konstruktiv kritik. Hvis man så virkelig hader det jeg skriver, så kan man jo bare lade være at kigge med, i stedet for at sende dårlig energi til mig. Så venner, det er ikke fordi i ikke skal have lov til at sige jeres mening, jeg vil bare foretrække at i smider en kommentar fra nu af. :-)

p.s. jeg ved godt at det virkelig er et random billede af min kat, men vidste ikke lige hvad jeg skulle matche teksten med, he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar