fredag den 24. februar 2012

Østrig #4

Efter at have sovet i en bus hele vejen fra Østrig til Danmark (og sen morgenmad på McD) så sidder jeg nu på mit elskede værelse igen. Ved godt der lige gik et par dage uden blog, men blev sindssyg af internettet på hotellet, og der var jo også så meget andet at give sig til :-) Det har simpelthen været en fantastisk tur! Det var nogle skønne pister oppe på gletcheren, for det meste godt vejr, god aftensmad på hotellet, fine værelser (sengen var gudeskøn - især efter 7 timer på ski) og selvfølgelig godt selskab! Det har virkelig været hyggeligt at være af sted med mine søde venner. Må nok også nævne, at en helt vildt sød fyr fra rebild, som vi også have kørt lidt med, endte med at brække skinnebenet onsdag... Stakkels ham, altså. Men her får i lige lidt af de sidste billeder:

De sorte pister


videonight på tøseværelset


pisse sej iglo


glad og veltilpas!
Nu i dag vil jeg tage mig en velfortjent slapper, og så begynder vi ellers på "normal" bloggin igen.
Ved ikke om der er nogen som kan huske det indlæg jeg lavede om et facebook billede? (Hvis ikke kan du se det lige her) Men imens jeg har været i Østrig er det gået helt agurk!
Nu er billede indehaver af f***ing 1807 likes!!!!!!!!! Hold nu op man, det er for sindssygt.... I kan finde billedet her og også læse de søde kommentarer. That did just make my day!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar