torsdag den 16. februar 2012

Det var så den dag

Lod i dag mig selv sove længe. Hold da op hvor var det tiltrængt! Og i kombi med et par timer på sofaen, så tror jeg ikke der er meget forkølelse tilbage :-)))
Lå og så Gone With The Wind, en gammel klassiker som tager op imod 3 timer. Jeg er helt vild med gamle film! Synes der er noget charmerende ved de kiksede kulisser, det meget opsatte skuespil og selvfølgelig de kæmpe store kjoler. Dengang kunne en kvinde være en kvinde. Man skulle simpelthen have levet i 1800 tallet i amerikas sydstater; plisserede kjoler med kniplinger og matchende hatte, kæmpe huse med tilhørende bomuldsplantager og overdådige fester med bejlende mænd. Åh, ja.

Derudover er jeg gået i gang med det nye costume (marts) og har i den forbindelse lavet indlægget #2 Forår/sommertendens: Hvid. Håber i kan lide disse indlæg, for de tager en krig at lave! Klikker rundt mellem alle mine ynglingshjemmesider for at finde items der matcher tendensen, og det er ikke altid helt let...

Som jeg viste i går, er jeg også gået i gang med at pakke til skituren i næste uge. Her i eftermiddag er rodebunken blevet lagt pænt ned i kuffert, og venter bare på at lørdag skal komme. Udover at stå på ski, skal vi også hygge os i hotellets spa. Ved ikke helt hvor stort det er, men glæder mig sådan til at hoppe i bikinien. Det er alt for længe siden man har fået lov at vise lidt hud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar