lørdag den 25. februar 2012

DAGENS OUTFIT


Sikke et dejligt vejr det er i dag! Det skulle selvfølgelig fejres med et par shorts, hæ hæ. Efter at have rendt rundt i skiftevis skitøj og jogginbukser i en uge, så er det skønt at dulle sig lidt op igen. Her i formiddag har jeg været i Aalborg med min far i jagten på en ny cykel, og utrolig nok fandt vi en! Jeg er unormalt kræsen med rigtig mange ting, især cykler, så det har ikke været let at finde en... Jeg laver et andet indlæg hvor i lige kan se og høre lidt mere om den. Bagefter fik vi frokost på Jensen's Bøfhus, hvilket er et sted jeg nærmest ikke har været siden min 10 års fødselsdag, så det var bare et rigtig hyggeligt gensyn. :-)





Cowboyjakke og shorts fra H&M - bluse fra Zara - sko fra Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar