lørdag den 25. februar 2012

cykel

Det jeg har gået og ledt efter, er hovedsageligt en cykel som er lidt retro og uden for mange dikkedarer. Alt det der pynt, mønstre og kinky logoer er bare slet ikke mig! Derfor er det også Raleigh som er mit yndlingsmærke, for de laver sådan nogle charmerende cykler. Især deres herrecykler og gamle turist damecykler er fantastiske! Men da jeg også havde budget på, er jeg gået en smule på kompromis og har valgt deres Classic De Luxe. Den er også virkelig fed! Det eneste jeg synes er grimt på den, er det frygtelige mønster de har smidt på saddelen og styret... Men så er det godt vi bare har fået dem til at skifte det, så det bare bliver normal brun læder :-))))
Jeg har valgt den i orange (ved godt den ser meget gul ud på billedet, men den er altså orange), men jeg er faktisk meget i tvivl! Synes virkelig også den lyserøde er fin, er bare bange for at den bliver for babyagtig? Selvom dens farve er meget mere sart og dæmpet, hvor den orange er ret kinky. Valgte den orange fordi jeg er bange for at blive træt af den lyserøde farve og fordi det er sådan en frisk farve. Hvad synes i? Kan stadig nå at ombestemme mig, for vi skal første hente den på mandag. Smid meget gerne en kommentar!


2 kommentarer:

  1. Den orange er fed! Jeg tror man kan blive træt af den lyserøde rimelig hurtigt, så jeg ville holde fast ved den orange, hvis jeg var dig. :-)

    SvarSlet
  2. Den orange/gule er fed nok! Den holder:-))
    Og lækker blog du har dig!:)

    SvarSlet