tirsdag den 3. januar 2012

skolestart. igen.

Nu måtte skolen jo så altså starte igen... Kan fortælle at der er 45 dage til at vores vinterferie starter (uge 8) glæder mig! Efter skole måtte jeg cykle hjem i det mest nederen regnvejr, og da jeg skulle op i gymnastikhallen mindre end en time senere, så regnede det stadig... Glad for jeg kunne gemme mig lunt og godt i min nye skijakke! Da vi havde luftet de små gymnaster lidt, så tog jeg hjem og fik lidt styr på mit værelse og ellers bare sidde lidt ved computeren... Nu vil jeg meget gerne bare gemme mig bag den næste, og sidste, Harry P. bog (som jeg hentede på biblo i dag) seeeees!


p.s. har siddet og hørt Rasmus Seebachs nye album "Mer' end Kærlighed" de sidste par timer. Det jo et mesterværk!!!

2 kommentarer:

  1. Hej søøøde! ;-)
    Jeg havde bare en utrolig trang til at fortælle dig at i Kolding starter folkskolerne først torsdag! :D
    - Jeg håber du har haft en hyggelig og dejlig dag på trods af regnvejret.. :o

    Jeg savner dig! <3
    Knus Katrine :-)

    SvarSlet
  2. wtf!!! Torsdag??? Fede, dovne, forkælede unger!!

    Men okay, savner også dig musen...
    Krammer og tusind kys, Astrid :-)

    SvarSlet