lørdag den 14. januar 2012

overlevede uden en skramme!

Det var først i går aftes det gik op for mig, at det var fredag d. 13. Fik set et par gysere for at komme i stemning, men heldigvis var det kun dem i filmene som blev dræbt. Jeg klarede den sgu!! Det er altid en dejlig følelse af at være i live, hæ hæ. Kan faktisk rigtig godt lide gysere, især dem med dæmoner og eksorcismer, det skal helst være sådan at man ikke rigtig kan se hvem der er den "onde". Men så begynder der at ske mærkelige ting, og hovedpersonen kan ikke længere være tryg NOGEN STEDER. Splatter siger mig ikke så meget, synes bare det er ulækkert og ser uprofessionelt ud. Vil have film hvor gyset kryber ind under huden, film hvor du bagefter ikke tør gå på toilettet alene.
Et par favoritter:
The Last Exorcism (2010)

Scream 4 (2011)
 

Case 39 (2009)
 

Paranormal Activity (2007)
 

Det alle filmene har til fælles, er at det først er til slut du finder ud af hvem morderen er, indtil da er du i komplet uvidenhed. Synes paranormal activity er genial, men samtidig tør jeg simpelthen ikke se de 2 efterfølgere, for jeg var et nervevrag flere dage efter jeg havde siddet og set filmen... puha

2 kommentarer:

  1. Hi Astrid

    - Du må nok finde filmene frem igen der nemlig 3 fredag d. 13 i år :)

    Så frem med marshmallows igen ;)

    Knus Louise :D

    SvarSlet
  2. Det lyder sørme godt!! hæ hæ

    SvarSlet