onsdag den 25. januar 2012

NEW IN

Efter at have besøgt de første 5-6 butikker uden nogle gode ting, var jeg ved at være pænt frustreret. Manglede især at skulle finde noget rødt, da jeg snart skal til en 16 års fødselsdag, hvor rødt ligesom er temaet... Har bare ikke så meget rødt, da jeg ofte synes det er lidt kikset. Alligevel endte jeg med at finde den fedeste røde cardigan, selvom jeg bare havde tænkt at jeg ville finde et smykke eller noget. Så nu er jeg klaaaaaar! Derudover fandt jeg den smukkeste kongeblå strik og en super sød sort trøje med sølv krave, begge fra H&M + false lash effect mascara fra Maxfactor. Skabet begynder så småt at blomstre i de smukkeste forårsfarver. :-)







p.s. hvis i er fans af Essie neglelakker ligesom mig, så kig forbi www.billigvoks.dk hvor de i dag sælger dem til kun 38 kr. pr. stk.!!! (jeg har allerede bestilt to, hæ hæ)

2 kommentarer:

  1. Elsker den sorte trøje med sølvkraven, den er alt for nice babyy!

    SvarSlet