lørdag den 7. januar 2012

Kan det være rigtigt??

Fandt pludselig et link til det her produkt, JorgObé, som jeg jo så kom til at læse lidt om... Må indrømme at det lyder fuldstændig fantastisk! Det lover en renere og pænere hud allerede efter første gang du har brugt masken. Det er altså en ansigtsmaske som går ned og renser porerne i dybden. Er især helt oppe og ringe over de anmeldelser der er inde på siden, bla. den her:

"hold da op et produkt. det er rent ud sagt fantastisk!! jeg har brugt det to gange. og min hud er næsten perfekt. tak! i har gjort min hud til en drøm. jeg anbefaler den til alle, jeg ved der har lidt problemer. fantastisk produkt, fantastisk! tak" 

Man kan selvfølgelig ikke helt regne med dem inde på siden, for de vælger selvfølgelig de bedste ud... Og derfor søgt jeg videre rundt efter anmeldelser, og der er altså mange som roser den til skyerne! Derfor gjorde jeg et impulskøb, tror der gik 5 min. fra jeg trykkede ind på linket, til at jeg havde trykket bestil :-) Prisen for en tube er 198 + porto. Hvis den er så god som lovet, så synes jeg næsten det er billigt! Tøvede i hvert fald ikke et sekund. Siden kan du finde her.



Hudormene trækkes med ud. Lidt nasty, men hvis det er det der skal til...

If this is true... OMG jeg glæder mig så meget til at afprøve!!

3 kommentarer:

  1. Objection! Det virker faktisk helt fantastisk!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker os denne maske, den renser virkelig godt ud.
    Nogen der ved om der kommer flere produkter fra Jorgobe?

    SvarSlet