tirsdag den 10. januar 2012

JorgObé


Det var, som mange af jer nok allerede har gættet, min nye ansigtsmaske fra JorgObé der kom. Nu har jeg så prøvet den, og må indrømme at den er god. :-) Det er ikke nogen mirakel-maske hvor alt bare er væk når du fjerner den (hvis nogen finder sådan en, vil jeg da meget gerne høre) men der er faktisk en synlig forskel fra før og efter. Og det er bare efter 1. "behandling"! Tror og håber at den bliver banebrydende for min hud. Det ville i hvert fald være dejligt. Et lille minus er at din hud bliver lidt tør. Det er selvfølgelig fordi den reducerer den naturlige olie som naturligt kommer fra din hud, men hvis bare du bruger en god ansigtscreme bagefter, så er det ikke noget problem.



Before (venstre) - After (højre)

Havde fandeme aldrig troet at jeg ville vise et nærbillede af mit acne her på bloggen... Puha, håber det er en hjælp for jer andre, så :-P

6 kommentarer:

  1. Hej Astrid nu har jeg læst en masse af dine blogindlæg og de super fede :) jeg har os denne jorg obe maske. Er faktisk rigtig glad for den, synes den fjerner mine urenheder ret godt. Oplever dog ikke en tør hud efter, min er blød. Men tænkte du kunne bruge en lotion efter du har brugt :o)

    kh. line

    SvarSlet
  2. Hej Astrid :)Efter jeg så det her indlæg, susede jeg straks ind og købte masken, nu glæder jeg mig bare til, at den kommer, så jeg kan prøve den. Tak for tippet ;)

    Knus Ditte

    Ps feeed fed blog du har her :)

    SvarSlet
  3. Det er jeg glad for at høre :-)

    knus

    SvarSlet
  4. Wow! Jeg synes faktisk, at der er ret stor forskel på før- og efter-billedet, så det er da vildt, at den virker så hurtigt!! :-) Den skal jeg helt sikkert også have købt..
    Hvilken creme bruger du efter? Jeg synes nemlig altid, at jeg min hud bliver tør af ansigtsmasker, også selvom jeg bruger dyre hudplejecremer bagefter osv. Så det kunne være rigtig lækkert at høre hvad for en du bruger, hvis den er bedre :-)
    Håber at du vil svare på mit spørgsmål! Og super blog forresten :-D
    knus Marie <3

    SvarSlet
  5. Ja, det synes jeg da helt sikkert du skal!
    Jeg bruger clinique serien til hudtype 2 (gå ind i matas og få en aftale med en hudekspert fra clinique hvis du tænker på at skifte)
    og jeg bruger altid både skintonic og en god dag/natcreme efter.

    Bloggen er flyttet til paradisfuglen.bloggersdelight.dk hvis du fortsat vil følge med! :-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes også den er super effektiv! Men man skal lige huske at bruge den nogle gange, før man virkelig kan udtale sig om den - det kræver nemlig en del behandlinger før huden er blevet gennemrenset, og hudormene er blevet markant mindre :)

    Jeg bruger den selv i T-Zonen, i et TYKT lag, og lader den sidde i 40min. Det gør jeg 2 gange om ugen ca., og bruger en god rensende scrub inden. Det synes jeg virker vildt godt mod urenhederne.

    Et godt tip mod tør hud efter maskerne er, at bruge en god fugtmaske. For huden bliver nemlig ret tør da den indeholder ler, som virkelig suger fedtstoffer, skidt, olier, bakterier og døde hudceller fra huden, så det ville være underligt hvis man ikke have en helt ren, glat og tør hud efterfølgende;) Har man ikke en fugtmaske, så bare læg en god mængde af din creme på huden, og lad den selv suge til sig hvad den har brug for :)

    SvarSlet