fredag den 27. januar 2012

i må hygge jer


Her efter skole smutter jeg ned til min farmor og farfar i Randers og imorgen skal jeg til min kusines fødselsdag. Derfor bliver der nok lidt stille på bloggen i dag og imorgen, indtil jeg lige får tid og internet igen. Her i timen har vi diskuteret blå bog, og det er simpelthen så sjovt! Efter 10 år kender man efterhånden hinanden godt, og folk har mistet alle hæmninger... Kan nok ikke komme udenom at de bliver en smule savnede :-) Som i kan se er jeg hoppet i min nye, friske, røde cardigan; den gør mig i helt godt humør! Brugte lang tid på at finde noget som kunne matche den, for det er sgu lidt en vovet farve. Hvis jeg får tid, smider jeg lige et billede ind af mit outfit i dag. Ellers må i have det godt så længe, vi blogges! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar