mandag den 30. januar 2012

##

Dagens første timer gik med terminsprøve i dansk stil. Imorgen og fredag skal vi også have prøver, og jeg gider virkelig slet ikke! Især fordi det ikke er de afgørende prøver, det er bare prøve i at gå til prøve. Til grin!! Men samtidig gider jeg jo ikke have dårlige resultater, så jeg gør mit bedste anyway... Efter skole har jeg bukket under for en masse oplagret dovenskab, og har virkelig lavet ingenting. Det skal der jo også til engang imellem :-)
Vil lige vise jer dette billede af min søster og hendes kæreste; de vil så gerne på bloggen, så det skal de da have lov til, hæ hæ

3 kommentarer:

  1. Hvad skal du til prøve i på fredag? ;-)

    SvarSlet
  2. Tysk skriftlig, ikke det jeg glæder mig allermest til!

    SvarSlet
  3. Hvis det er den samme som jeg havde er den super nem ;-)

    SvarSlet