søndag den 15. januar 2012

+++


Det har været en sløj blogweekend, det indrømmer jeg gerne. Der er bare ikke sket så meget som har været værd at dele, men håber da det går løs igen imorgen? Det har ellers været en rigtig god dag, hvad med jer???


Forresten har jeg ikke ligefrem fået ros for mit engelske indlæg. Har faktisk fået af vide, at mit grammatik er helt til hundene! Synes ikke selv det er så dårligt, men det må folk jo selv vurdere. Desværre får kritikken mig til at blive en smule rebelsk, og giver mig lyst til at lave flere indlæg på engelsk. Nu må vi se, der kommer nok et i ny og næ, så må i jo bære over med mit herre ring gramma!
/1000 kys og kram

2 kommentarer:

  1. Sagde altså ikke at din grammatik var lort. Sagde der var nogle fejl.

    Er ked af du tog kritikken som du gjorde. Personligt synes jeg bare, at indlæggene bliver bedre/personligere, når de er på dansk.

    Vil til sidst lige et godt råd. Som du sagde skal man øve sig. Men øvelse giver ikke perfektion. Det giver permanent. Derfor skal du være obs på dine fejl. Så det ikke bliver en dårlig vane. De er jo desværre super svære at komme af med igen ;-)

    Alt dette er ment som hjælp. Jeg kan jo se at du har talent.

    SvarSlet
  2. Hæ hæ, det er rigtig flinkt af dig, vil godt indrømme jeg blev lidt mopset, men sådan er det jo nogen gange :-)

    SvarSlet