tirsdag den 27. december 2011

Udsalg og NEW IN


Så startede udsalget! Tog ind i dag for at finde nogle gode fund, men fik faktisk kun én ting som var sat ned... Jeg foretrækker at benytte udsalget til at købe nogle af de ting jeg ellers ville synes var for dyre.
Fik en fed BH fra H&M, den var sat helt ned til 50 kr. Den ser lidt stor ud, på trods af at det kun er en B-skål (har jo rimelig små bryster) men den sidder perfekt :-) Også i H&M fik jeg den flotteste, kongeblå blazer. Den kan virkelig pifte ethvert outfit op! Så har jeg også længe ledt efter en sort cardigan, som skal holde mig varm de næste par måneder. Den fandt jeg i Samsøe Samsøe til 500 kr. fedtfedtfedt! Derudover har jeg fået en underlak fra Essie og en metallisk grøn fra Rosie & Roses. Til slut blev jeg fristet af et par smukke øreringe fra Erbs & Bjerke.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar