tirsdag den 27. december 2011

pump it up

Her sidder jeg, lige hjemvendt fra halbal i Terndrup. Det er nok den ultimative bondejyde fest nogensinde! Et godt mix af 13-14 årige der er blevet pattestive i breezers og gajol, og 18-19 årige der ikke bliver inviteret med til andre fester, så de tager derop og ryger LA, og bager på de små slutty piger. Jeg vil nok placere mig et sted imellem. Tog derop med min søde veninde, og vi fyrede op under nogle tequila og vodka shots, for ellers bare at slippe vores bedste moves løs på dansegulvet. lol. :-)
Jeg nåede ikke at blive særlig fuld - det er jeg for nærig til! Men alligevel vil jeg lige sidde lidt og komme til mig selv. Hader at gå i seng mens jeg er bare lidt ristet. Mit næste indlæg bliver nr. 200, så håber i læser med imorgen! Elsker jer, Astrid Sofie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar