torsdag den 29. december 2011

nytår?


Hvis jeg nu skal være 100% ærlig, så orker jeg faktisk ikke nytår i år... Det kommer nok især af, at jeg har været så heldig at få vagt 1. januar kl. 10. Hurra!! Og også fordi at de to muligheder jeg har for fejring af det nye år, er enten at tage til fest i sejlstrup sammen med nogle blandede veninder og venner, men det er jo i sejlstrup, så enten kan jeg blive og feste hele natten (fed vagt jeg så får) eller blive hentet kl. 2, eller sådan noget. Det er jo ikke fedt! Og så er der jo også det, at jeg skal undvære min søde veninde, som ikke må tage med derud. Men hvis jeg skal holde nytår med hende, bliver det i hvert fald meget stille og roligt. Formegentlig helt ædrueligt... Kan vi ikke please aflyse nytår i år??? Gider ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar