søndag den 25. december 2011

Min juleaften

Selvom min juleaften nok har været meget ligesom jeres andres, så vil jeg da lige skrive lidt om det :-) Vi holder på traditionerne med flæskesteg og and, ris a la mande, juletræsdans og selvfølgelig gaver. Jeg fik en masse ting jeg havde ønsket mig, deriblandt en blender, så jeg nu kan få lavet nogle smoothies (før havde vi bare en stavblender, og det var så besværligt) så har jeg også fået nogle film, lidt tøj og gavekort. Nu mangler jeg bare at få gaver fra min mor, for hun er i Norge lige pt. og kommer først hjem d. 28, så holder vi lidt jul der. Dagen i dag kommer til at gå med nogle film, og at få sat det sidste konfekt til livs, jeg klager ikke!





Kjole fra Monki - leggins fra Bik Bok - halskæde fra Gina Tricot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar