lørdag den 31. december 2011

min årlige nytårskrise

Jeg er desværre den type som hvert år d. 31 januar (måske endda et par dage før) får nytårskrise. Dette indbefatter ikke tøjkrise, sprutkrise, festkrise el.lign. Det handler i bund og grund om at jeg genoplever det år der er gået, og det bliver jeg altid så trist af. Der er så mange ting jeg tænker at jeg gerne vil tilbage til, eller ting jeg savner. Så er der også altid tanken "fik jeg nok ud af det her år? Ellers er det for sent nu". Jeg bliver så ked af at det hele ændrer sig, og det rammer mig alt sammen op til nytår. Det er f.eks. første år jeg ikke skal være sammen med hverken mor eller far når klokken slår 12, og hvad nu hvis det slet ikke er det værd? Hvad hvis jeg står imorgen og synes at det hele var en fiasko? Så får jeg ligesom ikke det nytår tilbage. Tror mit nytårsfortsæt skal være at slappe lidt af! Aaaarrrghhhhh!!!


Selvom i formegentlig har travlt med alle jeres forberedelser hele dagen, men prøv at holde øje med bloggen. Vil gå og holde den opdateret med mine egne forberedelser og selvfølgelig aftenens outfit. Ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar