søndag den 4. december 2011

Harry P.

Har i dag læst Harry Potter og Fønixordenen færdig. Kun sølle 924 sider. Den var virkelig, virkelig god, men tror aldrig jeg kommer til at læse den igen. Normalt kan jeg sagtens læse bøger en gang til efter nogle år, men denne her var bare så sørgelig... Det er elendighed fra ende til anden, og det er bare så vanvittig hårdt! Følelserne fik da også frit løb da Harrys gudfar Sirius dør... Tror jeg ville foretrække at læse bøger som er lykkelige hele vejen. Spækket med venskaber, ukompliceret kærlighed, tillid og gode oplevelser. Men selvfølgelig ville det nok også komme til at mangle lidt spænding? Nu glæder jeg mig i hvert fald til at komme igang med den næste HP; Halvblodsprinsen. Please, vær lidt mindre deprimerende!! Nu sidder jeg og ser Nissebanden, som bliver skarpt efterfulgt af Ludvig og Julemanden.
God Bless Christmas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar