onsdag den 28. december 2011

Det' stille og roligt

Selvom jeg gik forholdsvis tidligt i seng i går (omkring kl. 1) så sov jeg som en sten hele natten og hele formiddagen. Vågnede først kl. 14!! Fuuuuck jeg havde det godt da jeg vågnede :-) Så sad jeg lige og så en film om to unge mennesker der strander på en øde ø, og begynder at dyrke nøgenheden ret kraftigt. Derefter tog jeg mig sammen til en tur i fitten. (første gang i 2-3 uger) så havde det rimelig godt med mig selv, da jeg lidt senere sad og åd hotdogs med min mor, som lige er hjemvendt fra Norge. Nu vil jeg bare sidde og hygge mig med hende, og så ses vi i morgen!

Billedet er fra i går d. 27/12

2 kommentarer:

  1. Love your glasses!

    SvarSlet
  2. Tak, de er købt i second hand butikken Det Gyldne Dådyr i Aalborg :-)

    SvarSlet