onsdag den 7. december 2011

Akut hårsituation!!

Har gået i mange uger og ikke ville bruge hverken føntørrer eller glattejern, for mit hår har bare været så slidt!! I dag skulle det så være, og det var værre end jeg forventede! Fordi mit hår er så tykt, har jeg bare så svært ved et komme ned i bunden. Derfor var mit hår ret fedtet og har også fået begyndende skæl. Awesome. Fik så vasket hår 3 gange (!!!) og en del balsam i, for har heller ikke friseret mit hår i omkring 3-4 uger... Vi endte med at bruge over en time på at få mit hår lækkert igen, selvom jeg kun havde bestilt en halv. Men det var også fordi det tog omkring 20 min. at få det tørt. som sagt er det jo meget tykt. Jeg købte også en "deep cleanser" shampoo til månedligt brug, til når det er allerværst. Må tage alle midler i brug i vedligeholdelsen af det garn her!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar