tirsdag den 27. december 2011

200


Så nåede vi sgu de 200!! Siden jeg oprettede mit allerførste indlæg, er der i alt blevet trykket ind på bloggen 11.639 gange. Det er da rimelig ok! Jeg prøver selvfølgelig stadig mit bedste på hele tiden at finde (nogenlunde) interessante ting at dele med jer. Derfor er i selvfølgelig også meget velkommen til at skrive til mig enten her på bloggen, eller på min facebook. I ansøger bare! Jeg synes virkelig bloggen er en fed udfordring, der holder lidt liv i min hverdag. Hele tiden at skulle finde på nye ting, og desuden konstant gå rundt og fotografere random ting. Men så længe der er læsere på, så skal jeg nok blive ved med at opdatere. Har været i Aalborg her i formiddags, det kommer på bloggen om lidt. Vi ses!!
Billederne er fra d. 25 december.





Blazer fra Zara - bukser fra Weekday - sko fra Converse - toppen har Emma lavet til mig i julegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar