mandag den 14. november 2011

Sheiksgaard Dyrecenter

Nu har jeg haft min første dag i praktik og det har bare været rigtig godt :-) Der er ikke særlig mange hunde lige nu, så vi har ikke travlt. Tilgengæld er der 4 schæfer/labrador hvalpe, som er alt for søde!! Idag var jeg med til rengøring (slet ikke særlig slemt, vi spulede bare), fordring, luftning, trække heste på fold og så var jeg med inde og svømmetræne en hunni. Arbejdede lidt sammen med en der hedder Amdi (nej, han er ikke mulla) men han snakkede for sygt randershuiansk, og han snakkede konstant. Det var virkelig bare de mest uinteressante ting han sagde, men han lagde overhovedet ikke mærke til min manglende interesse. Tror faktisk slet ikke han lagde mærke til mig, for han spurgte mig nok en 4-5 gange om de samme ting... Puha, håber jeg kan komme lidt på afstand af ham de næste par dage :-)
Jeg undskylder for de manglende billeder, men jeg glemte mit kamera, der kommer nok nogen imorgen og formegentlig også noget dagens outfit, hav det godt!





Forresten har min farfar fået ordnet internet i farmors lejlighed, så jeg behøver ikke rende frem og tilbage mellem biblioteket. Jeg bliver forkælet, gør jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar