torsdag den 17. november 2011

Søde Lukas




Hvor er det altså hurtigt at jeg er blevet helt forelsket i Lukas! Tror det er blandingen af, at han er blevet så dårligt behandlet, og samtidig er så sød og dejlig... Dog er jeg begyndt og kunne så hvorfor han måske er blevet smidt ud; han trækker nemlig helt sindssygt i snoren! Han er virkelig stærk, så når jeg skal have ham fra boksen til løbegården bliver jeg trukket afsted. Nogle gange må jeg gribe fat i ting for ikke at vælte og for lige at stoppe ham op... Det er gået ud over mit højre håndled, som har måttet en tur i støttebind. Og det er altså ikke særlig tit det sker for mig! Nu spiller jeg jo ikke håndbold eller dyrker andre voldsomme sportsgrene, så jeg har ikke ligefrem bind på hver anden uge. Regner med at være fit for fight imorgen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar