lørdag den 12. november 2011

INDLÆG NR. 100!!!!

Hvor er det altså vildt! 100 indlæg er altså ikke så lidt.... Det svarer til at siden jeg oprettede bloggen d. 16 oktober, har skrevet næsten 4 indlæg hver dag, er da vidst gået lidt amok! Må indrømme at alle de idéer jeg sad med til at starte med, næsten er brugt nu, men lidt udfordring skader jo ingen. Derfor skal i ikke regne med at bloggen bliver kedelig og stopper foreløbig :-) Jeg spurgte i en afstemning hvad der skulle være mere af, og over 50% svarede at det skulle være billeder og dagbog fra mit liv. Kan ikke helt forstå det faktisk, for det er da ikke fordi mit liv er så meget anderledes and alle andres? Men altså, jeg prøver at veksle i mine indlæg, og håber at i bliver ved som trofaste læsere. Kan afsløre at jeg som en af mine fremtidige idéer vil mikse bar hud og øl... ja, nu bliver man nok nysgerrig!! Keep up, guys!
Men altså idag hev jeg min mor med ud og tage nogle billeder til dagens outfit, og synes faktisk de er blevet helt ok. De er taget nede ved togskinnerne i Skørping, man er jo nød til at være lidt kreativ :-)











Jakke fra Samsøe Samsøe - jeans fra Weekday - sko fra Shoe Biz - cowboyskjorte fra Primark - bæltet er fars gamle og tørklædet har min mor strikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar