onsdag den 16. november 2011

sheiks

I dag lånte jeg min vært, Bjarne's spejlreflekskamera, så her er nogle billeder til jer:

Salgsbilleder af labrador/schæfer hvalpene, så hjerteknusende søde!!

Min lille yngling



De to heste her er indleveret af dyrenes beskyttelse, deres ejer havde bare efterladt dem. De er stadig meget tynde og det vides endnu ikke om de kan rides, de skal helst være på toppen inden der bliver smidt saddel på. Hvis der er nogen som er interesseret i at give dem et nyt liv, så sig endelig til!


Lille Bølle er i pension hele ugen, og han er virkelig den sødeste lille skat! Elsker at gå tur med ham, men han giver mig altid frygtelig dårlig samvittighed ved at pive og hoppe op og ned af tremmerne når jeg går forbi. Den stakkels hund er kærlighedsafhængig!!

Bølle
Lukas er også blevet indleveret af dyrenes beskyttelse og er sygeligt tynd. Han er en stor rottweiler med masser af energi, så umiddelbart er han det typiske skrækbillede af en gal og bidsk hund som bider små børn. Men man kunne ikke tage mere fejl! Han er bare en stor baby som vil kæle og lege, godhjertet hele vejen igennem. Han er den skønneste hund jeg længe har mødt. Begriber ikke hvordan nogen bare kunne smide ham på gaden? Håber han får det bedste hjem!!

Udtrykket inde i boksen, udenfor er han det gladeste lille barn

Uhyggeligt tynd er han. Til helvede med de sataner der har gjort det

Hvordan kan man andet end elske og kramme ham? Jeg vil have ham med hjeeeeeeeem!!!!!
Lige lidt flere billeder af hvalpene. Er nød til at vise hvilken tortur det er hele tiden at gå forbi det her; Giv dem nu et kærlig hjem, be-be!!




Nu har jeg vist så mange dyr, som jeg så gerne vil sende ud til nogle fantastiske hjem, men her er et føl som bor fast på Sheiksgaard og som bare har det rigtig godt :-) Lækker lille sag...


Lige pt. bor der kun to katte på gården, den ene bor der næsten permanent, hele to år er det blevet til! Det er ikke et liv for nogen... Selvfølgelig mangler den hverken mad eller vand, og har også god plads og det hele, men den får jo ikke noget kærlighed. Hver eneste dag er ens for den stakkels kat! Øv øv, at man kan være det bekendt. Den anden kat skal nok også være der et stykke tid, for dens ejer er lige blevet indlagt på psykiatrisk afdeling. Det kan jeg så bedre forstå, men håber ikke den skal være der alt for længe... Det er den på billedet;

"kom nu hjeeeeeeeeem far"
Der er ingen af dyrene som lider nogen overlast, de bliver passet godt på sheiksgaard. Men hunde og katte hører altså til hos en familie, hvor de rigtig kan blive forkælet :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar