fredag den 25. november 2011

friday night

Det gik pludselig op for mig at jeg ikke havde tænkt over aftensmad, så jeg smed bare lige en frysepizza i ovnen, lavede en hurtig salat og supplerede med en opkvikkende Red Bull. Jeg har simpelthen været så smadret i dag, men skal være frisk til i aften hvor jeg både skal se det lokale familieteater og til min venindes fødselsdag, derfor er der intet bedre end Red Bull. Nyder faktisk at have huset for mig selv. Som skilsmissebarn farer man rundt mellem en masse forskellige mennesker (okay, det er selvfølgelig overdrevet) men det er sørme rart med lidt Astrid tid. Tror jeg kommer til at egne mig godt som eneboer, når den tid engang kommer.
Jeg har taget mine slidte ynglingsbukser på fra Bik Bok, ynglingsblazeren fra Zara og Emmas aflagte top fra Gina Tricot. Have a nice night sweeties.

Når det skal gå lidt hurtigt, er det her gourmet!



Så er jeg færdig med den pizza, tak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar