torsdag den 17. november 2011

Breaking Dawn + aftenens dresssss

Så blev spændingen altså udløst! Vil sige at filmen var meget som jeg havde forventet; det er svært at lave en film der både har varulve som kan dele tanker, prægning og en blodig fødsel. Alt i alt klarer de det sgu meget godt, men der var altså tidspunkter hvor jeg ikke kunne holde latteren tilbage. Det er så sindssygt dramatisk! Alt for meget drama, action, woooow film. Der er ikke den samme lidenskab som jeg holder så meget af i bøgerne, men kan godt se at det ser fuldstændig fjollet ud på film. Elsker det selvfølgelig stadig, twilight ftw altid! møs møs
Billederne er fra Café Borgen hvor vi fik os lidt at drikke, jeg havde sådan set regnet med at vi skulle have mad også, men køkkenet havde allerede lukket. Do your homework Astrid...


Mine søde og smukke veninder som får blitzen lige i smasken.
Da det jo var en festlig anledning, som jeg desværre ikke har så tit, så kunne jeg ikke lade de høje hæle stå hjemme... Min farmor og farfar fik sig ellers et chok, alt over 3 cm. er jo vildt højt for dem :-)
Mine bukser er fra Monki - Silkebluse fra Zara - genbrugs cardigan - sko fra Carla F. Ved godt det ikke er skide smart med nylonstrømperne, men ville simpelthen være frosset ihjel uden... (de er fra Føtex, 3 par 22 kr. wuhuu)




Vil indrømme at bukserne ikke gør noget godt for numsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar