tirsdag den 25. oktober 2011

wipeout?

Tidligere idag faldt jeg over et opslag af Sarah Louise som har bureauet Dream Models, hvor hun skrev at hun søgte smukke piger i alderen 16-24 til en musikvideo med anerkendt musiker.
Kunne selvfølgelig ikke dy mig for liiiige at sende hende en mail med lidt billeder, men skrev også at jeg kun var 15.
Fik rimelig hurtigt et svar tilbage om, at de sagtens kunne få mig med, men de kunne ikke lønne mig så længe jeg var under Elite Models.

Men de tilbød mig altså en rolle i videoen - dog ulønnet, en plads hos Dream Models og så spurgte de også om jeg ville være med i Wipeout. Rejse med alt betalt!
Hold da op!
Tror dog ikke jeg tager imod noget af det, da Dream Models beskæftiger sig mere med "babebilleder" end fahionbilleder, og det er ikke lige noget for mig. Desuden føler jeg ikke lige for at skulle gøre mig til grin for det meste af DK på en kæmpe forhindringsbane i argentina.... men så er der lige videoen, det kunne da være sjovt!
Men så fandt jeg ud af at det var for PULS og scenen er en festscene. Ryste røv sammen med 18-25 årige i en stor gruppe? ved sgu ikke lige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar