torsdag den 27. oktober 2011

the very last time

Idag havde jeg så sidste undervisningstime i springning på Alfredo. Man kan ikke ligefrem sige at mig og marie havde heldet med os, vi brugte en time på at barbere ham, og han var langt fra færdig da vi var nød til at komme til time, der kommer vi så alligevel for sent og da jeg så vil stige op for hurtigt at få ham igang, så har vi glemt stigebøjler og -remme... så jeg begynder bare uden, mens min personlige tjener (hæ) marie stjæler nogle i saddelrummet :-P bedst som vi tror at vi nu kan begynde at springe, så knækker den ene gjordstrop, så jeg var virkelig sikker på at jeg ville miste saddelen lige pludselig. ;) Men vi klarede det! jeg må indrømme at han var strid, så jeg har klippet meget rundt i videoen for at komme af med nogen af de mange refuseringer. De sjoveste måtte jeg dog vise!
Så her kommer der altså en video med min sidste ridetime på alfredo som simpelthen var på speed i aften, og virkelig bare ville smide mig af, den søde pony!
video
p.s. fik rosiner og appelsinjuice til aftensmad. - living the high life!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar