søndag den 16. oktober 2011

Velkommen!!

1 trin når du vil lave en blog; find det perfekte navn. Man kunne gå efter det klassiske Astrid-sofie.blogspot.com eller vælge en mere kreativ som f.eks. livsstilsbloggen wwww.slagtenhelligko.dk.
Det der var vigtigt for mig, var at det var et navn man huskede, og som ikke var svært at stave. Egentlig ville jeg gerne have kaldt min blog for "Fisk" for der er så mange cool ting omkring fisk. De symboliserer bla. genfødsel og så er det også mit stjernetegn :-)) Men det var desværre taget, øvøv.
Fisken ledte mig til stjernebilleder på wiki hvor jeg så fandt paradisfuglen, som åbenbart også er et stjernebillede. Og jeg elskede det! Det symboliserer nada og der er stort set ingen oplysninger om en såkaldt paradisfugl, men jeg vidste bare at det skulle være min blog, så velkommen til paradisfuglen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar